به گزارش مشرق به نقل از فارس، «علی امینی» حافظ خردسال و نابغه قرآنی در مراسم تجلیل از «حسین معتمدی» طی سخنانی با اشاره به اینکه خداوند متعال قرآن کریم را در لوح محفوظی نازل کرده است، گفت: هیچ کس نمیتواند در قرآن کریم خللی ایجاد کند و در قرآن آمده است که ما آسمان را از هر شیطان راندهشدهای حفظ کردهایم و اینجا مسیر آمدن وحی است که شیاطین نمیتوانند در آن خللی ایجاد کنند؛ همچنین کسی که حامل قرآن است جبرئیل امین است او دروغگو نیست و پیامبر اکرم (ص) نیز وقتی جبرئیل را دیدند به شگفت آمدند.
«علی امینی» نابغه خردسال قرآنی که علاوه بر حفظ کل قرآن کریم بر تفسیر و معارف آیات کتاب الهی تسلطی شگرف دارد و از قدرت بیان فقالعادهای برخوردار است؛ او اکنون با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارد.
وی در خصوص امانتداری پیامبر گرامی اسلام (ص) در ارائه قرآن کریم گفت: حضرت رسول (ص) نیز کلام وحی را در کمال امانتداری به مردم انتقال میداد و چیزی از آن حذف و یا به آن اضافه نمیکرد؛ همچنین قرآن کریم شفا و رحمت برای مؤمنان و خسارت برای ظالمان است، زیرا قرآن آنها و اعمالشان را نفی میکند.
امینی از شکایت رسول اکرم (ص) در روز قیامت از امت خود سخن گفت و در این خصوص ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در روز قیامت از قوم خود شکایت میکند و میگوید: این قوم قرآن را ترک کردهاند، در نتیجه فرد با حفظ قرآن کارش تمام نشده بلکه در ابتدای راه است، ابتدا باید قرآن حفظ کرد، گام بعد تدبر در قرآن است و گام بعد از آن تذکر، سپس عمل به قرآن که از همه مهمتر است.
«علی امینی» نابغه خردسال قرآنی که علاوه بر حفظ کل قرآن کریم بر تفسیر و معارف آیات کتاب الهی تسلطی شگرف دارد و از قدرت بیان فقالعادهای برخوردار است؛ او اکنون با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارد.
وی در خصوص امانتداری پیامبر گرامی اسلام (ص) در ارائه قرآن کریم گفت: حضرت رسول (ص) نیز کلام وحی را در کمال امانتداری به مردم انتقال میداد و چیزی از آن حذف و یا به آن اضافه نمیکرد؛ همچنین قرآن کریم شفا و رحمت برای مؤمنان و خسارت برای ظالمان است، زیرا قرآن آنها و اعمالشان را نفی میکند.
امینی از شکایت رسول اکرم (ص) در روز قیامت از امت خود سخن گفت و در این خصوص ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در روز قیامت از قوم خود شکایت میکند و میگوید: این قوم قرآن را ترک کردهاند، در نتیجه فرد با حفظ قرآن کارش تمام نشده بلکه در ابتدای راه است، ابتدا باید قرآن حفظ کرد، گام بعد تدبر در قرآن است و گام بعد از آن تذکر، سپس عمل به قرآن که از همه مهمتر است.